Obserwatorzy - zapraszam

sobota, 4 maja 2013

tak jakoś romantycznie :) "Trzymaj Fashion"

Piękna nuta !! 
W tym secie postawiłam na romantyczność i kobiecość, jasne kolory, koronka + kokardki no i oczywiście mój minimalizm i prostota :)
Chyba w każdej z nas kryje się "mała księżniczka" która przypomina nam o tym kim jesteśmy i że czasami   lubimy pomarzyć o bajkowym świecie i którym niczego nam nie brakuje. Więc postawiłam na taki klimat i przez to w tej sesji nie mogło zabraknąć szalonych zdjęć, których nie żałowałam więc jest co oglądać  :) Niestety brak na nich balonów i białego konia, ale może innym razem hehe :)

PS. Mam nadzieje że takie wydanie wam się podoba.

Postanowiłam że spróbuję sił w konkursie "Trzymaj Fashion", wiem że szansa jest mała, ale w końcu próba nic  nie kosztuje :)  http://trzymajfashion.allegro.pl






 Bo czasami każdy chciałby potrafić latać, i udać się tam gdzie znajdzie spokój i szczęście  :)

























Sukienka,kapelusz, baleriny-House/ pasek H&M
POZDRAWIAM :*:*:* 
 I ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MNIE NA FB