Obserwatorzy - zapraszam

piątek, 12 kwietnia 2013

ZIELONO MI :)

                                                                      super muzyka !!!
W końcu widać że to już wiosna !! Kwiatki kwitną  pszczółki latają, słonko dogrzewa, aa świat budzi się z bardzo długiego zimowego snu :) i można zrzucić  masywne i grube ubranie !! ;D
 Chciałam wam pokazać wczorajszą stylizację którą wybrałam na spotkanie z świetną  osóbką, a następnie randewu z moim Kochanym <3
Zdjęcia niestety zrobione już po moim powrocie w słabym oświetleniu i  bez jednego elementu  :( gdyż,  aczkolwiek zgubiłam moją ulubioną apaszkę w cętki z  Zary ;/ Ostatnio mam niestety takiego głupiego pecha że coś  nieprzyjemnego codziennie musi mi się przytrafić. Ale nie tracę nadziei że w końcu się to odwróci i pech odejdzie  :)











bluzka z koronką i złotym zamkiem- Bershka, beżowe spodnie- Bershka czarna torba z ćwiekami - River Island, buty- Daichmann, złota kolia- H&M
Kwiatuszki :) 





















Pozdrawiam i zapraszam do polubienia mnie na FB
PS. W następnym poście ukarzę wam mój najnowszy rysunek :)
Buziaczki :*:*