Obserwatorzy - zapraszam

niedziela, 14 kwietnia 2013

spacerowo

                              BLOGLOVIN           FACEBOOK                        LOOKBOK


No i kolejny post :) pogoda nadaje mi motywacji i inspiruje mnie tym ciepłem  i dodaje energii :)
Dziś  chce wam pokazać  mój zestaw na uczelnie, powstał w mojej głowie jak wstawałam i no cóż nie było innej opcji jak tylko urzeczywistnić go:) Patrząc z perspektywy czasu pewnie pozamieniałabym niewielkie szczegóły, mimo to był on dla mnie bardzo wygodny i czułam się w nim dobrze i pewnie :)

Kilka zdjęć z szalonej wyprawy po polach, bo ktoś.. ( młodszy brat)   zamarzył sobie że chce zobaczyć małą rzeczkę i tam zrobić zdjęcia :P
Nie ma to jak cofnięcie się w czasie i bawienie jak mała dziewczynka. Nie patrząc na to że to już  tak dawno było jak się chodziło na takie długie i zwariowane spaceru. XD  Brak mi tylko było kaloszy żeby zabawa była jeszcze lepsza :D


























Na prawie  koniec zdjęcie brata który angażuje się w robienie zdjęć . Dziękuje :* 

No i na sam koniec jak wspominałam we wcześniejszym poście portret siostrzenicy :) :*:*


Pozdrawiam i dziękuje za waszą aktywność to bardzo mnie motywuje i nakręca !!! :*:*:*