Obserwatorzy - zapraszam

czwartek, 18 kwietnia 2013

Rower


FANPAGE                        LOOKBOOK                                      BLOGLOVIN


Stare i jare :) lubię czasami posłuchać muzy z którą wiążą się miłe wspomnienia :) 


"Ważne by w życiu być sobą, aa nie kilkoma podrobionymi maskami ze złotymi wykończeniami!!!" 

Wiosna  :) aleee....razem  z wiosną i alergia :(  Kichanie, smarkanie i przeczenie oczu już mnie doprowadza do szału. Mimo to wole ciepło niż  zimno :P A alergia w końcu przejdzie.
 Dziś wybrałam się na dłuższą przejażdżkę rowerkiem a przy tym była mała sesja oczywiście nie tylko moja ale i udało się zrobić zdjęcia wodnym stworzonkom które chętnie się pokazywały w ten cieplutki słoneczny dzień ;)  


























Spodnie i sweter -STRADIVARIUS/ bokserka z koronką -NY/ torebka H&M/ buty -SINSAY/ bransoletka - katherine

"Bo w życiu ważne jest by być szczęśliwym i nie oglądać się za sobą :)" 
 Na koniec chce wam powiedzieć o jeszcze jednej rzeczy która niestety miała dziś  miejsce. 
Jadąc po drodze w oddali było widać kłęby dymu. Ponieważ jakiś za przeproszeniem IDIOTA podpalił łąki które i tak od kilku lat są nieużytkami. I wszystkie małe zwierzątka i owady które mieszkały na tej łące zginęły. Nie rozumiem ludzi,  jak można nie mieć rozumu przecież wypalanie traw niczemu nie służy, przecież lepiej było by to skosić a nie zatruwać powietrze. Jestem przeciwna temu i nie toleruje ludzi którzy myślą inaczej.
 Kilka zdjęć które zrobiłam z odległości ok 800 m


Pozdrawiam :*:*