Obserwatorzy - zapraszam

wtorek, 23 kwietnia 2013

na luzie

Dziś w końcu znalazło się czas na zdjęcia :) 























Kurtka -NY/ spodenki C&A/ koszulka H&M zamszowe botki zakupione w Niemczech. 


Chciałam również  odpowiedzieć na pytania które zadała mi TaT ianka www.00tatianka.blogspot.com
Pytania:
1. Największe marzenie ?
Jest tylko moje. Powiem wam jak się spełni :) 

2. Najgorsze głupstwo jakie popełniłaś ?
Hmm było ich wiele, jedno które mi przychodzi do głowy to " Pakowanie plecaka w najfajniejsze rzeczy, dwie kanapki i butelkę soku i ucieczka z domu, do której i tak nie  dochodziło  :)" 

3. Blog założyłam bo 
Zainspirowały mnie modne blog-erki i sama chciałam spróbować a jednocześnie dzielić się w wami swoimi pasjami. I nie ukrywam bardzo mi się to podoba. 

4. Nie wyjdę z domu bez
Telefonu jestem od niego uzależniona. 

5. Mój ulubiony kosmetyk to 
tusz do rzęs 

6. Mój kompleks to
moje grube nogi i małe piersi :(  

7.  Mój największy atut to 
zawsze dążę do osiągnięcia swoich celów nawet jeśli bywają naprawdę ciężkie oraz kończę to co zaczynam. 

8. Moja najgorsza wada to 
ostatnio lenistwo

9. W szafie muszę mieć
pełno ubrań :) 

10. W torebce nie może zabraknąć
portfela, kalendarza pumatki i gum do żucia 

11. Największe szaleństwo jakie zrobiłam to
Wychodzenie z domu przez okno na dyskotekę i wracanie samej do domu przez las w środku nocy 
Ps. teraz chyba bym się już  nie odważyła :) 

trochę zmienię zasady nie będę nikogo nominować  ale za to zachęcam aby każdy z was odpowiedział na te pytania w komentarzach lub na swoich blogach. 
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ  DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK