Obserwatorzy - zapraszam

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

moda + mały mix



Cześć wszystkim :)  
Chwilkę mnie nie było, ale już jestem. Dziś  troszkę inny post dotyczący mojego podejścia dla mody. 

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie moda jest czymś  więcej niż  tylko ubraniami, pokazami, trendami  i naśladowaniem innych, czy szukaniem własnego "ja" w tym ogromniastym świecie. Dla mnie jest najlepszym łączeniem  różnych kultur i wszystkich wokół oraz jedną  z nie wielu rzeczy która jest bardzo ważna w moim życiu i dzięki której czuje że żyje. Nie sądzę żeby coś mogło to zastąpić.  Dzięki modzie możemy poznawać świat, jego szczegóły jak i również bawić się nią  ...
Kiedyś w pracy usłyszałam bardzo ciekawe zdanie od klientki  „ Życie z modą i marzeniami pozwala mi pozostać młodym w duchu, a stylowym na zewnątrz”  i naprawdę ta osoba wyglądała na bardzo szczęśliwą, a jeśli chodzi o ubiór, zafascynowała mi tym ze nie boi się łączyć ze sobą  w ten sposób ubrań mimo na tak podeszły wiek.  Cieszy mnie najbardziej to że było w tym wszystkim widać zabawę i czerpanie  z tego radości i oczywiście to że gdy to wspominam robi mi się uśmiech na twarzy ;)
Miło jest czasami tak porozmyślać ;)  Wiem ze pisze coś  co może większość nie interesować, ale w końcu to mój blog :)
Dziś  dodaje mały miks zdjęć które mnie zainspirowały ostatnio i kilka moich.













a na koniec kilka zdjęć mojego autorstwa  :) 







Pozdrawiam mam nadzieje że i was coś  zainspiruje :) Buziaczki :*:* 
mój FANPAGE zapraszam :)