Obserwatorzy - zapraszam

czwartek, 14 marca 2013

wiosenne postanowienia


Od dziś postanowiłam zacząć bardziej aktywnie spędzać czas, oraz zdecydowałam się na treningi z Ewą Chodakowską. Mam nadzieje że moja motywacja z dnia na dzień będzie coraz większa i głębsza. A w letnie dni nie będę mieć zawahań aby wskoczyć w bikini czy ubrać krótszą bluzeczkę  i spodenki.







Pomimo śniegu za oknem wzięłam się za wiosenne porządki J Aż znacznie lepiej się czuje, mimo że sprzątanie nie należy do moich ulubionych zajęć, to że jest pięknie i czysto przynosi mi satysfakcję,  że uporałam się z tym bałaganem (częściowo). A jak tylko się zrobi cieplutko sprzątania ciąg dalszy nastąpi.
      Dzień zapowiada się znakomicie, mam nadzieje że równie dobrze się skończy, po południu zakupy z siostrą, mam nadzieje że uda mi się znaleźć coś  dla siebie ;)



 A wy jakie macie wiosenne postanowienia ?
Pozdrawiam :*