Obserwatorzy - zapraszam

środa, 20 marca 2013

temat: Kapelusze

Dziś postanowiłam dodać nowego posta na temat kapeluszy. Zainspirował mnie konkurs na DeeZee w którym sama biorę udział. I nie ukrywam że marzy mi się taki kapelusik. :P  Link do mojej stylizacji. http://www.deezeelistka.pl/stylists/outfit/show/21448.html
 A  teraz kilka słów na temat  kapeluszy. Kojarzy nam się on z elegancją i szykiem oraz władzą.  Przez wiele wieków był on obowiązkowym dodatkiem, a raczej częścią stylizacji. Wszyscy dworzanie czy mieszczanie posiadali okrycie głowy,dzięki temu można było określić kim kto jest i jaką ma władzę. W dzisiejszych czasach na szczęście nie jest to tak odbierane :) Jest on idealnym dodatkiem do wielu stylizacji. Potrafi dodać elegancji jak i zarówno luzu. Kapelusze bywają dość skomplikowane jak i zarówno proste z minimalnymi dodatkami tz w stylu męskim.  Co myślicie na temat kapeluszy ?
























Moja stylizacja konkursowa w której przewodnią myślą był rock. Kolor czarny i szary z dodatkiem złota i srebra. Zestaw dobry na co dzień, jak i zarówno na wieczorne wyjście do klubu czy na koncert. Jak wam się podoba ?