Obserwatorzy - zapraszam

niedziela, 31 marca 2013

świątecznie


Hej Kochani mam nadzieje że mijają wam bardzo dobrze święta i z uśmiechem na twarzy.  Tym samych chce wam życzyć tego aby  ten uśmiech nie znikał ani na chwilkę  ;)
Chce pokazać  wam moją dzisiejszą stylizacje troszkę słabe zdjęcia przez światło i tępo robienia, ale mam nadzieje że z czasem to się poprawi. ;P
A więc wybrałam dziś  dla siebie trochę ciemniejsze kolorki :)  do fioletowej koszuli dobrałam woskowane szare rurki i w takim samym odcieniu koszuli szpilki na trochę niższym obcasie. Z dodatków wybrałam mój ostatni nabytek Kolie z Zary + kilka bransoletek i złoty zegarek :) 








Koszula, shirt- /New Yorker/ Spodnie,pants- /Stradivarius/naszyjnik, necklace i buty, boots-/ZARA/ bransoletki/ allegro /
I moje świąteczne muffiny :)  mmmm sama słodycz :) 



Wesołego Alleluja :) pozdrawiam :*:*