Obserwatorzy - zapraszam

czwartek, 28 marca 2013

róż&pomarańcz

                                                         (jak dla mnie ta nuta super )
Kochane dziś chciałam trochę nawiązać o wiosennych trendach. Jest ich sporo ale dziś nawiąże do dwóch kolorków : odcieni różu i pomarańczy.
 Oczywiście inne  również bardzo mi się podobają tak jak ;
Kwiaty, pastele, neony.  Zarówno na górnej i dolnej części garderoby.  To te z bardziej wiosennych i weselszych trendów nie licząc etnicznych wzorów które są jak pisanki i pochłaniają w całości  :P
Oraz mniej kolorowo i bardziej tradycyjnie dominacja czarnego i białego.  Ale oczywiście więcej możecie zobaczyć w moim wcześniejszym poście w którym ukazałam wam mój konkursowy przewodnik praca konkursowa 
  Teraz chciałam wam ukazać kilka moich stworzonych setów i parę inspiracji wyszukanych w Internecie.
A wy co myślicie na ten temat ? 






















Pozdrawiam :*:* Zapraszam na  FB
Ps. mam nadzieje że post się podoba :)