Obserwatorzy - zapraszam

piątek, 22 marca 2013

wiosenne zakupy początek :)


Niestety pogoda nam nie dopisuje  śnieg i mórz ciągle nam towarzyszą nie dając radości drugim dniem wiosny. Ale mimo to nie ma czym się załamywać, zawsze jest dobry lek na wszystko, a w tym przypadku moim lekiem są zakupy, które sprawiają mi radość :)
 Ostatnio zamawiałam kilka rzeczy, chwilę musiałam czekać, ale się opłacało ;)  Teraz tylko czekać na powrót zdrowia i będzie można wypróbować nowe buty do stylizacji (już  w głowie  kilka się tworzy) :) 
A buty są naprawdę wygodne :) 




No i jeszcze moje nowe czapeczki w neonowych kolorach :) + bransoletki i lakiery :)
Tu pozwoliłam sobie je zestawić z czarną bluza, apaszką Zara/ woskowanymi spodniami/ SinSay
czapka/allegro



A na koniec wcześniejsze moje cudeńka które również  czekają na wiosnę



Pozdrawiam :*:*
Zapraszam na mój facebook